Gegužės viduryje 7 klasės mokiniai mokyklos bendruomenei pristatė projektą „Senovės Graikijos apraiškos šiandieniniame gyvenime“ iš ciklo „Gyvosios istorijos pamokos“.  Keletą mėnesių moksleiviai gamino graikiškas  kolonas, rinko informaciją  pristatomomis temomis, ją apipavidalino, ruošė apdarus ir vieną gegužės rytą pasirodė mokykloje. Sėkmingai išnaudojus mokyklos erdves tris  pertraukas iš eilės buvo pristatomos skirtingos Senovės Graikijos temos. Čia buvo galima išgirsti, kada ir kur gimė demokratija, pamėginti atrasti keletą skirtumų su šiandienine demokratija. Emilija pristatė graikų architektūros pagrindinę detalę – kolonas. Jų rūšis, atsiradimo istoriją, paplitimo arealą. Graikai paliko nemažai mitų ir padavimų, todėl dar kartą buvo galima prisiminti „Dedalo ir Ikaro“ istoriją ar mitą „Apie Europos vardo kilmę“. O  labiausiai ovacijų susilaukė Saulės pagamintas Gordijaus mazgas bei jos papasakotas padavimas apie Aleksandro Makedoniečio didelį troškimą tapti „viso pasaulio viešpačiu“.  Pagal graikų mitą, Frigijos karalius Gordijas (gr. Gordios) pririšęs painiu mazgu ratų jungą prie grąžulo, o orakulo pranašavimu, žmogus, išnarpliojęs mazgą, turėjęs tapti pasaulio valdovu. Jis,  užuot atmazgęs mazgą, jį perkirto kardu. Posakis „perkirsti Gordijaus mazgą“ reiškia surasti išeitį (dažnai drastišką) iš sudėtingos situacijos. Septintokų palinkėjimas būtų, kad sudėtingos situacijos aplenktų mūsų gyvenimus, bet jei į jas ir patektume, visada turime kuo pasitikėti. Juk mūsų Viešpats yra pažadėjęs, kad jis niekuomet mūsų nepaliks ir neapleis.

Keletas mokinių atsiliepimų apie šį projektą:

„Patiko apsirengti graikiškais rūbais, sužinojau daugiau apie graikų architektūrą bei aprangą. Sunkiausia buvo parengti pristatymą ir gaminti kolonas.“ Emilija

„Patiko persirengti graikiškais rūbais, gaminti kolonas. Sužinojau naujų legendų, kaip atrodė Gordijaus mazgas. “ Saulė

Istorijos mokytoja J. Janutėnienė