Vilniaus krikščionių mokykloje vykdoma socialinė veikla, kurios metu mokiniai kartu su mokytojais lankosi įvairiose įstaigose („Atgajos“ specialiojoje mokykloje, Fabijoniškių senelių namuose) ir įsitraukia į bendrą veiklą. Dalijamės įspūdžiais po pirmojo 7 klasės mokinių vizito „Atgajos“ specialiojoje mokykloje.

Džiugu, kad socialinė iniciatyva prasideda kaip bendrystė, o ne darbas. Vilniaus krikščionių mokyklos mokiniams tai yra proga geriau pažinti kitokius žmones nei jų bendramoksliai, o „Atgajos“ mokyklos mokiniams galimybė pasidalinti savo idėjomis bei pasidžiaugti savo gebėjimais, kurių tikrai apstu aplankytoje keramikos klasėje. Džiugu, kad mūsų mokiniai apstulbę aikčiojo „ir aš norėčiau taip mokėti“, pamatę „Atgajos“ mokinių nulipdytus puodelius, vazeles, angeliukus ir, žinoma, nuostabųjį miestą. [Auklėtoja]

Iš mokyklos turėjome išvykti po keturių pamokų. Joms pasibaigus mes su visa klase ir mokytoja skubėjome į autobusą. Lauke buvo šalta ir lijo, bet autobusas greitai atvažiavo ir jame buvo šilčiau. Atsisėdę ramiai važiavome į „Atgajos“ mokyklą. Visa klasė nekantravo pamatyti mokinius, patirti naujų nuotykių, bet taip pat šiek tiek ir jaudinomės. O jeigu mes jų nesuprasime? Jei nežinosime, ką pasakyti? Galiausiai taip besikalbėdami atvažiavome į savo stotelę ir išlipome. Mums nuo stotelės iki „Atgajos“ mokyklos reikėjo nueiti ilgą kelią, o lauke dar vis lijo, pūtė stiprus vėjas. Eidami skubėjome, kad nepavėluotume į užsiėmimą, bet spėjome ir pasikalbėti apie tos mokyklos mokinius, svarstėme, kokia klasė mus pasitiks ir ką veiksime. Po ilgos kelionės pagaliau pasiekėme kelionės tikslą – „Atgajos“ mokyklą. [Emilija]

Kai atėjome į keramikos klasę, laukėm, kol „Atgajos“ mokiniai grįš iš valgyklos. O kai jų sulaukėm, visi prisistatėme. Tada kartu pradėjome galvoti, ką nupiešti ant lapo. Po minčių lietaus sugalvojom nupiešti didelį tortą ir mus visus stovinčius prie jo. Kad geriau susipažintumėme, atsisėdome tarp mokinių. Piešdami savo piešinius padėdavome ir jiems, o kai kurie ir piešėme kartu su jais. [Liepa]

Išeinant iš „Atgajos“ mokyklos nesmarkiai lijo ir buvo gana šalta, mes buvome kupini įvairiausių įspūdžių. Pasakojome vieni kitiems apie matytus vaikus ir jų elgesį. Eidami link stotelės pradėjome mąstyti, su kokiu gi vaiku norėtume labiau bendrauti ir jį geriau pažinti kitų susitikimų metu. Visi pasiskirstėme po vieną vaiką, su kuriuo kitus kartus daugiau bendrausime. Aptarėme visų vaikų pomėgius bei charakterį. [Saulė]

Mus pasitikę mokiniai buvo tikrai spalvingos asmenybės. Danielius yra labai šnekus, juokingas, turintis ką pasakyti ir tingi mokytis. Greta gali labai protingai kažką išmąstyti ir gražiai piešia. Paulius juokingai ir pastebėdamas įdomias detales piešia, vienintelis yra be vežimėlio, mėgsta valgyti, ypač tortus. Būtent jo pasiūlyta torto idėja visiems labiausiai patiko. Vitalijus visąlaik nori išsakyti savo nuomonę, jam patinka dėmesys, mėgsta dainuoti ir piešti. Vilūnė moka stulbinančiai gražiai piešti, mėgsta piešti smulkias detales, o gražiausiai jai išeina nupiešti arklius. [Mažvydas]

Apsilankymo „Atgajos“ mokykloje metu susipažinome su įdomiais, perspektyviais ir optimistiškais žmonėmis. Kartu su jais suplanavome lipdyti draugiškąjį reljefinį tortą iš molio plokštelių. Tikimės, kad ši veikla padės mums artimiau susipažinti ir susidraugauti. Mūsų nulipdytas tortas bus mūsų draugystės pradžios ženklas. [Žanas]

[nggallery id=62]